lördag, september 20, 2008

Fullt ös!

Det var himla skönt att jobba idag för jag hann inte tänka på allt det här med inriktningsbytet.
Vi hade såååååååååååååååå mycket att göra hela dagen! Massor av folk på stan och en massa barnfamiljer som handlade vinterskor. De lär sig...;) I slutet av oktober brukar det nämligen vara urplockat i nästan alla vintermodeller.

Även om man blir väldigt stressad när man ser hur kön växer framför kassan och att folk hoppar på en och ska fråga om saker fast man redan håller på och hjälper en annan kund så är det mycket roligare än att bara gå runt och knyta skosnören i väntan på kunderna.

Allt är inte kanoners i mitt liv men jag måste ju säga att jag har ett ruggigt bra extrajobb :)

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

:) Kul att det gick bra på jobbet ! Pengar och möjlighet till att få skifta tankar är alltid bra. Sedan har jag även ett litet tips - försök börja träna lite mer regelbundet eller ta någon promenad i rydsskogen då och då för att lätta på tankarna. Motion är en väldigt effektiv form för att lindra tanketrycket.

Kram /Björn

PS. Sen har du väl också en ganska trevlig pojkvän (och en trevlig storebror till dito;)