torsdag, september 25, 2008

Honey Honey

....how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey.....*tralala*

Kom nyss hem från date med Tor. Vi gick ut för att fira mitt byte av inriktning, ett mycket bra skäl i min mening! Började med sushi på Wasabi. 10 bitar åkte ner i ett nafs :) Sen blev det bio. Jag fick välja film så det blev "Mamma Mia". Jag har ju sett musikalen i London för en herrans massa år sen (2001) så jag hade ganska höga förväntningar! Filmen var helt OK men jag tycker nog musikalen var bättre....Pierce Brosnan skulle behövt ta några extra sånglektioner :P Men man blev lycklig i hela kroppen av denna rulle hur som helst!!! Efter filmen blev det kaffemys på Espresso House. Som Tor sa, "vilken bra kväll"!!! Gosh, jag älskar min pojke :)


När vi kom hem drog jag på mig tajts och "lånade" Tors assnygga vita "grek-skjorta" och skuttade runt till Honey Honey och en massa andra ABBA-låtar samt sjöng i en godisklubba :) Tor tyckte nog inte det var lika kul som jag tyckte...:P

Idag (och några dagar framöver) lyssnar jag på: ABBA såklart!

1 kommentarer:

Jossan sa...Best Blogger Tips

tur att mitt bittra omdöme inte tyngde kvällen! :)