tisdag, september 09, 2008

Att inte hänga med

Jag fattar inte vad min kropp vill mig. Inatt kom en attack av halsont och huvudvärk så jag knappt kunde sova, och när jag vaknade (för jag sov väl några timmar ändå) hade det förvärrats. Så idag kunde jag inte gå till skolan. Snacka om att jag kommer efter.

En annan grej som jag inte hängt med i är att Tor plötsligt bestämt sig för att börja på körskola. Han har ju frågat mig vilka som är bra och så men idag kom han hem och sa att han bokat körlektioner med min gamla körskollärare Benny på Linköpings Trafikskola och att han skulle på första teorilektionen ikväll. Så nu sitter han väl där och lär sig om stoppsträckor, vägskyltar och slå ihjäl den påkörde haren med en hammare.


1 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

just slå ihjäl harar har jag haft användning för ;)