torsdag, september 04, 2008

Lite friskare

Att träffa en massa folk på Kalas gjorde mig både gladare och lite friskare :) Vi hade jättekul vid vårt rosa bord och det var en massa tjejer (och en del killar) som kom fram och var intresserade av att börja hos oss. Vi började nästan oroa oss för om vi får plats på Öppna Repen :P

Idag gick jag på fonetik-lektionen i morse och förstod i princip allt, tack vare att jag haft fonetik även i Engelskan! Kom ihåg mer än vad jag trodde...klusiler, frikativer, labiodental osv. Tyvärr behöver vi inte plugga in alla tabeller...det är ju det som är roligt för då ser man verkligen när man kan :) Jag och Sara ska sätta oss och se över vilka dagar vi kan plugga tillsammans. Måste få lite bättre studiedisciplin och det är alltid bra att ha någon att diskutera med.

Idag har jag även hunnit med att fika med en kär gammal vän. Så himla kul att träffas igen och hon kommer tillbaka till kören i höst så jag ser fram emot många skratt, lite bitterfittighet och härliga utekvällar! Fick äntligen mina föraningar angående en viss karl bekräftade....:P

Idag lyssnar jag på: Sofia Talvik, Matchbox 20, Rob Thomas och Lifehouse

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.