fredag, februari 29, 2008

Packad och klar...

Jepp nu har jag packat allt i min stora väska. Handbagaget är inte riktigt färdigpackat, tar det sista senare ikväll och i morgon förmiddag. Tror inte att jag har glömt något men det märks väl inte förrän man väl är på plats i Chester :P Jag är lite nervös. Mest för att bli av med pengar, pass och VISA-kortet men även för att göra av med för mycket pengar. Det är ju dyrt i England! Bara maten lär ju ta halva reskassan...nåja, jag har iaf backup hemma :)

Känns knasigt att vi ska vara borta i 2½ vecka! Men jag tror samtidigt att det är bra. Jag är så trött på lägenheten nu, så jag kan behöva komma bort en sväng så jag lär mig uppskatta den mer ;)
Vissa i kursen åker redan idag, jag är glad att vi åker imorrn. Då fick jag ju hela dagen idag att packa och fixa.
Ska försöka hitta nån burk och blogga lite i England, men jag kan inte lova nåt.

Nu ska T och jag gå och handla mat till honom och matsäck till mig. Blir härligt med en vårpromenad!

1 kommentarer:

Carrobarro sa...Best Blogger Tips

Ha en underbart kul resa =). Vi ses när du kommer hem igen. Kramar Barzo