torsdag, februari 07, 2008

Allergay

Jag fick komma till tant doktorn igår för ögonen blev verkligen inte bättre av den där gula salvan. Det kändes bara så. Men iaf så skrev snälla tant doktorn ut en massa allergitabletter och ögondroppar eftersom hon sa att det såg ut som en typisk allergisk reaktion. Har tagit tabletter och droppat ögonen och nu känns det verkligen mycket mycket bättre. Men det jag fortfarande inte kommit på är vad jag reagerade emot?! Vi åt inget som vi inte brukar äta och jag har inte använt nån ny kosmetika-produkt. Jättemysko! Men men...nu har jag allergitabletter inför hösnuveperioden iaf :)

Ensam hemma ikväll. Karln är på korridorsfest. Jag kollar på Gay-galan och datar samtidigt. Gay-galan är bra. Peter Jöback och Annika "Säkert" Norlin tillsammans i "Han är med mig nu" var ju såååå bra live!! Mia och Klara vann just priset för Årets Bästa Duo, kan bara hålla med :)
Det är roligt med galor när man kan sitta hemma i soffan i värsta sunk-kläderna...;)

Update on UK-resan: 1. Jag måste köpa en massa grejer innan vi åker, typ en bra väska, nån snygg top/skjorta att ha när jag är på studiebesök och såklart nya skor!!! 2. Vi behöver flera dagar för allt vi vill hinna med. Det finns ju så mycket coolt att se!!

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Lille sjukling!Stackare där!Hade ju en väldans ögoninflamation för ett tag sen, och det är inte kul, så jag lider med dig!
Vill också till England.Kan inte du packa med mig i din resväska?Vi har ju aldrig varit utomlands tillsammans (eller,ok Spanien, men det tänker inte jag räkna med :D )
Pöss!