tisdag, februari 26, 2008

Var har jag mitt paraply?

Ska strax iväg och träffa Hanna på skolan. Idag ska hemtentan banne mig bli klar! Vi har jobbat med den mer än någon annan....tror vi ;)
Min cykel står fortfarande under taket med sitt punkterade däck så jag måste gå till skolan i regnet idag. J-la skitväder! Varför ska det alltid regna när jag ska någonstans? När jag håller mig inne skiner alltid solen...

Klarade BCS-tentan med ett G+ och är så nöjd!!! Tor verkade inte lika nöjd...han har för höga tankar om sin flicka. Jag är iaf glad att slippa läsa om till och skriva omtenta. Jag har tillräckligt att göra när vi kommer hem från England ändå med litteraturseminarier, två spanska-tentor, VFU-projekt, Written English, American Cultural Studies osv.

Nej, dags att ge sig av!
Var är mitt paraply????

2 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

håller med dig,jäkla regn!Vore jättekul om vi kunde ta en promenad någon dag. Kan tänka mig någon förmiddags promme för att komma igång lite :D Nu ska jag pallra mig iväg till skolan jag med, UTAN paraply!usch!

Carrobarro sa...Best Blogger Tips

Under mitt paraply.yyy :D.... Jag har oxå punka på min cykel, grrrrr.. Hatar punka!