lördag, februari 16, 2008

Bara plugg..?!

Oj vad dålig jag är på att uppdatera här. Men så är det nog när man pluggar 150%. Det blir ju plugg hela dagarna och sen ska man umgås med sambon på kvällarna. Laga mat, städa och annat sånt där nödvändigt ont tar ju också tid.
Det är knappt att jag känner att jag hinner med "allt". Vi ska planera resan (det blir en riktig rundresa!), jag ska gå på rep och öva låtarna för jubileumskonserten och jag vill träffa mina vänner som jag inte träffar i skolan.
Jag känner mig mycket gladare nu än vad jag gjorde i höstas i allafall. Jag mår bra av att träffa människor varje dag ! :) Skönt också att ha ett helt gäng härliga kurskamrater med samma mål och ambitioner som jag.
Spanskan har fått stå tillbaka lite. Ibland krockar engelska-schemat med spanskan så då måste jag ju prioritera. Har pratat med Sra Ericsson så att hon inte tror att jag dissar henne...;)

Ikväll blir det lärarnas högtid...Kravallentine!! Fyra år sedan jag och Tor träffades...sweeet memories :) Barzo kommer hit och ska låna soffan inatt så det är väl bäst att vi får lite ordning i lägenheten! :D

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

det är på kravalentine allt händer... och 2004 var verkligen ett väldigt speciellt år ;)

Anonym sa...Best Blogger Tips

4 år! Fasiken vad tiden går fort... Hade ni skoj på kravallen då? Jag vill oxå ut och resa, men jag får väl nöja mig med att ta tåget till Dalarna ;)