onsdag, mars 05, 2008

Hello Sweden!

Har hittat en seg dator har i Chester som inte har vara fina svenska bokstaver men jag skriver anda :)
Jag har det underbart i England! Har helt allvarligt funderat pa om vi inte ska flytta hit efter att vi tagit examen....vad sager du alskling?! Folket ar inte vackra men jattetrevliga, landskapet ar fantastiskt och skolorna har varsta hightechutrustningen i klassrummen. Och olen ar billig :)
Vi kom hit i sondags och bor pa Premier Inn Egerton Arms, jattefint! Det ar en bit att ga till universitetet men det gor inget. Vi far bra motion innan frukosten! Jag bor med Hanna (som jag nasta vecka ska resa runt med) och Charlotte. Charlotte och nagra fler har fatt feber och mar allmant daligt, men jag har klarat mig an sa lange! Hurra!

Idag var ett av vara tva skolbesok och vi blev guidade av tva underbara tolvaringar, Sam och Felicity. Vi var aven med pa deras musiklektion, saaaaaaaa roligt! :) En av de basta sakerna med skolan vi var pa var deras skolkatt, Sox ;) Ingen tanke pa allergier dar inte....
Det var flera elever som kom fram och pratade med oss och vi forsokte analysera och jamfora landernas skolsystem sa bra som mojligt. Eleverna verkade genuint intresserade sa vi ser fram emot nasta besok imorrn, dock ar inte det pa Sox's skola ;)

Tiden gar nastan foooor fort! Skulle inte ha nagot emot att stanna annu langre! Chester ar en underbar stad och vi har jatteroligt med "klassen" ;) Ikvall blir det middag pa "var" pub och sen ska vi skriva gyckel till avskedspartyt!
Till alla min alskling, mamma, pappa, syrran och alla vanner: alskar er mycket och saknar er lite ;)
Stora kramar fran England

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Åh vad härligt det låter!Kul att du har det så bra!Längta inte hem,för snart är du hemma och då kommer du bara längta tillbaka igen!