tisdag, mars 11, 2008

Halfway through

Sitter i Newcastle och ar sjukt trott fotterna! Hanna och jag har rannt over halva (eller hela) stan for att hitta en mataffar. Hittade till slut M&S som ar typ dyrast.....suck.

Vi har iaf kommit halvvags genom var resa. Fran Chester akte vi till Glasgow och sov dar. Fran Glasgow akte vi till Edinburgh och stannade dar i tva natter. Skottland var fantastiskt! Vill aka dit snart igen! Idag for vi vidare till Newcastle. Nagot besikna ar vi eftersom vi inte hann ta oss till Hadrian's wall men vi fick se Castle Keep fran 1080 iaf.
Imorrn blir det nagra timmar pa taget ner till Bath. Ska bli ganska skont att bara sitta ;)

Raknar ner dagarna tills jag far traffa min alskling. Kanns jattekonstigt att vara borta fran honom. Men snart sa....

For alla oroliga: vi har inte drabbats av stormen
Stora kramar till alla underbara

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Klart det inte är du!Jag kommer hem två veckor över påsk.ska bli underbart!
Du verkar ju ha det het fantstiskt!Jag önskar jag kunde fått följa med på den där resan!!Förstår att det är konstigt utan din älskling, men det är bra att sakna varandra ibland också :D
ha det bäst nu så ses vi till påsk!stor stor kram