onsdag, mars 19, 2008

ÅÄÖ

HEMMA!!! :D
Vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag med tvätthögar, öppnade resväskor, dammråttor i hörnen och souvenirer på bordet men det gör mig ingenting. Jag är äntligen hemma igen!!

Det var underbart att få träffa Tor i London! Jag sprang emot honom med öppna armar när han kom från stationen :) Vi har haft en välbehövlig slappsemester i London och bara njutit av att vara tillsammans igen.

Ska försöka göra något fint blogginlägg med bilder och lite mer beskrivningar av resan men inte idag.

Ska strax till mormor med tea & biscuits (bästa engelska traditionen!!!) och sen ska jag äntligen få träffa Lihtöserna!!!!
Nu mer uppackning.

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

välkommen hem! sverige har inte varit sig likt utan dig =) inte ens småland...

starsailor sa...Best Blogger Tips

Tjejmiddag är given!god mat och gott vin :D längtar redan jag med!(och det kommer vi förtjäna efter allt hårt plugg :D )
Du är muy importante för mig med ska du veta!Var en helt ny tjej efter vår långpromenad och långfika!Du är bäst tjejen!Puss!