söndag, september 02, 2007

Trött men lycklig

Det är med blandade känslor jag ser tillbaka på Lärarprogrammets Nolle-P 2007 och mitt engagemang som ÖverFadder. Det har varit ett himla slit med scheman och tider som inte stämmer, instruktioner som feltolkats och många sena nätter. Men samtidigt kommer jag sakna alla härliga Nollan som överröser en med kramar, Sektionens helbraiga styrelsemedlemmar, de übersköna Läxarna, alla trevliga faddrar och att få gyckla och hänga hela dagarna med ÖF och FOUL!
Jag ångrar inte ett ögonblick att jag sökte till ÖF och jag hoppas att jag kommer att hålla kontakten med alla underbara människor som man stött på under Nolle-P-resans gång :)

Tor ska ha en stor eloge för att han har orkat med allt mitt pladdrande och alla sena hemkomster. Han har fått klara sig själv i ca.2 veckor och gjort det bra (förutom städningen då...) men nu slipper han äta middag ensam :)

Det är dags för mig att ta tag i skola, jobb, träning och allt det andra som kommit lite i skymundan senaste veckorna!

TACK ALLA INBLANDADE FÖR ETT FANTASTISK NOLLE-P 2007!

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

hello darling!Haha, du fick läsa Linus inlägg innan mig..det var fint :D hur är det med dig?jag är sjuk :( feber och förkyld.skittrist när man vill köra igång med nya tag den här terminen..men men..hoppas vi ses nästa helg!!vore så kul!Kram