fredag, september 21, 2007

Jag lever

Hopp å hepp! Tack vare Coldplay tog jag mig med pappas lilla Golf hela vägen till Motala. Det var säkert en och annan gubbe som blev sur på mig för att jag höll hastighetsbegränsningen och inte körde 110 på 90-väg men det är deras problem. Jag vågade till och med köra om två lastbilar och jag hatar att köra om...!! Jag hittade faktiskt direkt dit jag skulle även om den sista vänstersvängen blev lite...spontan och gick lite för fort, "ojdå det var här jag skulle svänga" ;) Nu hittar jag iaf till beachen i Motala, det är typ samma väg som till skolan :D

Min mentor verkar vara den bästa man kan ha! Hon har varit lärare i fyra år så hon är ganska färsk och har många roliga idéer. Skolan är jättefräsch med många bra grupprum och arbetsrum. Eleverna verkar vara jättesjyssta också. Hälsade på ett par stycken.
Det värsta är avståndet. Ska försöka åka buss ganska mycket. Det är så himla skönt och så kan man sitta och lyssna på musik och bara ta det lugnt innan man börjar "jobba".

Men det var faktiskt kul att åka bil idag!Trist att åka själv men jag blev lugn av Coldplay's låtar och satt och sjöng med hur mycket jag ville utan att någon behövde lyssna....

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

HaHa, har du läst mitt inlägg ordentligt, för i såna fall får vi hoppas att vi inte ses på bussen.. HaHa.. börjar vi prata med varandra kommer vi bli påhoppade.. HaHa!
Skoja, hoppas vi ses! Jag har samma tanke som du, jobbigt att åka, men stället är så bra så det väger upp, skönt!! Snart är det onsdag igen!
KRAM

starsailor sa...Best Blogger Tips

Haha, inte hört om dammsugaren!berätta!!!