måndag, september 10, 2007

Me so sick

Har väl känt det på mig ett bra tag men i fredags slog min kropp bakut och ville inte vara med mer..! Hostade hela natten och var tvungen att ringa jobbet och sjukanmäla. Skit att gå miste om en sån bra jobbtid...och bra pengar.
Har legat i sängen större delen av denna helg. Bihålorna "kloggade" igen i lördags och jag kunde inte andas så mamma kom med medicin. Har snutit ut hjärnan och snutit sönder näsan. Idag tog jag tempen och hade (såklart) feber. Jag rör mig mellan sängen och köket. Jag ska väl vara glad att jag i allafall känner mig hungrig titt som tätt ;)
Har inte orkat ta tag i spanskaövningarna och ej heller i att stämma träff med min mentor.
Hostan är det värsta...
Life is great!

4 kommentarer:

Lisa sa...Best Blogger Tips

Krya på dig tjejen! Tänker på dig. Kram

starsailor sa...Best Blogger Tips

Då kan vi iaf trösta oss med att vi inte är ensamma sjuka.Vi har ju varandra :D Vad trist att du inte är hemma..jag åker iofs inte förrän på tisdag dag,så det kanske hinns med en liten fika eller så..vi kan ju höras!Just nu vill jag bara åka hem känner jag.Längtar hem.När man är sjuk är det inget roligt att vara hemma ensam och bara ha sig själv som underhållning..för så rolig är jag inte :D Krya på dig nu vännen så hoppas jag att vi ska hinna ses en liten stund!KRAM

starsailor sa...Best Blogger Tips

Ja, han är bra fin han :D Måndag låter kanon tycker jag!vi kan väl äta lunch eller ta en fika eller nåt?Kan ju höras till söndagen och bestämma nåt.kul!Skirver inte T blogg eller?Hörde att han var sjuk med..verkar som varenda kotte på Cherio är sjuka..är väl såna tider!!Hälsa krya på dig till honom med!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Man måste ju blogga varje dag!Annars är det ju inget kul :D Jo, det livet kommer ju så småningom..men jag skulle vilja ha det om några år,men det är ju bara att inse att vi som satsar på karriär väljer bort familjen för ett antal år..men vi har ju sagt att vi ska skaffa samtidigt så kidsen får nån att leka med!det blir väl bra?:D