fredag, september 07, 2007

Segt

Det är svårt att riktigt ta tag i allt. Jag läser bara lite mer än halvtid men ändå orkar jag inte göra nånting vettigt av mina dagar. Har kanske min ursäkt i att jag åkt på nånslags förkylning. Känner mig helt tjock i halsen och huvudet värker så fort jag läst en rad i min Språkdidaktik-bok.

Jag har iaf mejlat och fått svar från min mentor. Det kommer nog bli bra bara det löser sig med logistiken. Det tar ju minst en timme med buss och dyrt är det också, så då betalar jag hellre för att åka i en bil och komma fram smidigare. Tänk om det kunde finnas pendeltåg till Motala?? Vore inte det en jättebra idé med tanke på hur många som pendlar mellan Linköping och Motala?
Synd att man inte har nåt bra skäl för att ha sin VFU i Linköping....

Min andra prioritering är ju att se till att jag får jobba lite också. Men det är ganska svårt att kunna säga "den här dagen kan jag" när jag inte vet hur det blir med VFU-dagarna. Allt hör ju ihop liksom. Ska nog mejla tillbaka till min mentor om önskemål på dagar så att jag kan säga till på jobbet vilka dagar/veckor jag kan.

Nu ska jag dricka min andra kopp honungsvatten och bli frisk!

0 kommentarer: