torsdag, september 20, 2007

Nervös

Ska köra själv till Motala imorgon. Är shitless nervös. Ja, jag har körkort. Ja, jag kan köra bil. Men nej, jag har inte kört så lång och för mig obekant sträcka själv förut. Jag är nervös för att ta fel avfart, jag är nervös för att få motorstopp, jag är nervös för att repa bilen, backa in i något osv. osv. Det känns värre att åka dit än att åka hem...! Det jobbiga är att åka själv. Jag är rädd att missa en massa skyltar så att jag hamnar helt fel. Usch!

Var hos läkare idag. Fick en massa salvor för mina eksem. Nu j-lar ska det bli bra.

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

ja nu jävlar ska det bli bra :D Hittade Sab på Facebook, vilket förövrigt är fruktansvärt beroendeframkallande, så ska du bli medlem är det på egen risk :D imorn ska jag på möte med programansvarige om att studera en termin utomlands..lite nervös faktiskt!

resan till Motala kommer gå galant!Klarar jag att köra ensam till Karlstad,klarar du ensam till Motala!