söndag, september 30, 2007

Facebook har tagit över mitt liv!

Jag har inte uppdaterat här på evigheter för när jag väl sitter vid datorn och inte gör något viktigt, som att skriva reflektionsdokument eller spanska presentationer, hänger jag på facebook. Det är läskigt vad mycket folk man känner som finns där! Har återupptagit kontakten med en massa folk, till och med min gamla nät-polare Jocelyn från Canada. Ganska coolt! :)

Livet rullar på. Jag pluggar lite, jobbar ganska mycket (i varje fall varenda lördag) och försöker komma ut och träffa lite människor oxå. Men jag tycker att det är himla skönt att bara sunka i soffan med Tor oxå :)
I fredags var det kick-off med LiHtösen. Himla sköj :) Hann äta middag med mamma och pappa och några av deras vänner mitt i alltihop oxå :) Lambracks på Afrodite....det är inte dumt det :)
Så jag hann träffa både mammsen och pappsen och nästan alla nya och ett par stycken gamla Lihtöser på en och samma kväll :) Det var väl inte så illa pinkat ??

Usch, har noll inspiration.

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

hej annietjejen!
riktigt riktigt skoj i fredags, o snart är det sittning!!
Jag tänkte..att jag skulle länka till din blogg från min sida.. Är det ok? Dp kommer jag in smidigt o ser vad du har för dig.. eller.. det kanske är facebook jag ska kolla istället? haha, kram på dig