tisdag, maj 24, 2011

Sjukdag

Kom inte upp ur sängen i morse. Jätteont i hals och huvud och hade sovit kasst. Sjukanmälde mig och sov fram till lunch. Jag som inte skulle ha någon sjukdag i maj! Blir så trött...Jag har iaf vilat hela dagen, druckit honungsvatten med citron och nu har jag en balja té på G. Jag ska till jobbet imorgon.

Jag gillar verkligen det här jobbet. Jag är så glad att jag fick långvik just på den här skolan. Stämningen på skolan är något jag inte upplevt någon annanstans! Alla är glada och har en "det-ordnar-sig"-attityd och på morgnarna hälsar alla på en i korridorerna. När jag idag sjukanmälde mig (per mail) fick jag direkt ett "krya på dig" tillbaka och när jag skrev och meddelade att jag ska komma imorgon fick jag ett "Underbart! Du är så välkommen!" tillbaka från receptionen. Snacka om att känna sig väl mottagen! :) 

Jag håller på att skriva jobbansökningar, men innerst inne hoppas jag på att få vara kvar på den här skolan. 

0 kommentarer: