söndag, januari 30, 2011

Bröllopsmässa 2011

Idag var vi på Bröllopsmässa igen. Den här gången var vi lite mer förberedda och hade till och med lite frågor att ställa till vissa av utställarna! Det hela tog plats i Cupolen i Folkets Park och vi var där bara en kvart efter att de hade öppnat, vilket var jätteskönt. Då fanns det gott om plats att röra sig på och utställarna hade tid att prata och dela ut goodie bags ;) Senare, när vi gick tipspromenaden (man kunde vinna en massa grejer till bröllopet, men någon sådan tur har jag aldrig), och precis innan vi skulle gå hemåt var det mycket trängre! Det var i alla fall en riktigt bra mässa och vi fick hem en hel del goodies :) 

I byggnaden bredvid Cupolen var det utförsäljning av jackor, ullunderställ, vantar, kuddar, täcken och mycket mer. Jag fick en softshell-jacka av T som jag kan ha i vår/sommar! :) Tyvärr var alla herrstorlekar slut så T fick ingen jacka.

Dagens mäss-skörd

Min jacka

Måste strax gå och lägga mig. Dags för en ny jobbvecka!

0 kommentarer: