torsdag, januari 06, 2011

Hur man inte lämnar in en uppsats

Kom nästan precis hem från en jobbig tur på universitetet. T var snäll och följde med mig upp dit för att skriva ut och lämna in seminarieversionen av uppsatsen. Ingenting gick som jag hade tänkt mig! Först var min favoritdatasal (med bästa skrivaren) stängd. I den andra datasalen gick det att skriva ut men där fanns det inga häftklamrar i häftapparaten. Bara att köra på Followprint och gå till D-huset för att skriva ut i en skrivare som kan häfta också. Då var det problemet löst. Tillbaka till Key-huset för att lämna uppsatsen i handledarens fack, men dörren dit in var såklart låst! Det är ju röd dag och då är "alla" lediga. SUCK! När de sätter en deadline och vill att man ska lämna in i tid så ska det väl ändå finnas möjlighet att lämna in även om det är en röd dag?! Så nu måste jag tillbaka till universitetet imorgon för att lämna in uppsatsen. Irriterande? JA!

Ska maila ut den till alla som ska på seminariet och till Urkund idag i alla fall.

Jag är så glad att jag ska börja jobba i vår!!!!!!

1 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

hehe, röda dagar är heliga dagar när man jobbar ju! Då ska det bommas igen :) Fast jobbigt för dig såklart..