onsdag, januari 12, 2011

Nervöööös!

I våras, när jag och E la fram vårt examensarbete, var jag inte alls nervös (kanske lite bara). Imorgon lägger jag fram en uppsats som jag skrivit själv och jag är så j-la nervös! Tänk om jag inte blir godkänd? Tänk om opponenten totalsågar min uppsats så att jag måste skriva om det hela? Jag orkar inte!!! Jag är så skoltrött. Jag vill bara lägga fram, bli godkänd, ta ut min examen och börja jobba. Är det för mycket begärt?

Jobbletandet är i alla fall över för den här gången. Jobbet jag sökte i Mjölby kommer att bli mitt. Dessutom blir det heltid, och inte bara 50%. På måndag ska jag dit och ordna med pappersarbetet, och förhoppningsvis träffa kollegorna. Så även om jag inte blir godkänd på uppsatsen så har jag ett jobb och det är väl bra, eller? Egentligen inte ;)

Wish me luck, håll tummarna och keep your fingers crossed! Imorgon kommer jag att bli manglad...

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Ta det bara lugnt! Du klarar det! Det känner jag på mig!Kul med Mjölbyjobbet! Grattis!
Jag tänker på Dig! Puss o Kram Mamsen

Maria P sa...Best Blogger Tips

Lycka till imorrn, kommer gå kanon! Och grattis till jobbet :)