fredag, februari 04, 2011

Underbart avslut på veckan!

Man hinner ju inte med så mycket mer än att jobba i veckorna, men jag har hunnit med att kolla mailen i alla fall. Jag har fått två mycket glada nyheter i mailen igår och idag.

Igår fick jag ett mail om att vi vunnit Livgrenadjärmässens tävling på Bröllopsmässan. Det innebar att de skulle stå för våra kuvertavgifter om vi skulle hålla festen på Livgrenadjärmässen (vilket vi inte ska) och ljud- och ljusanläggning till dansen (vilket var det vi behövde vinna)! T var den som gjorde att vi kammade hem den vinsten. Han dansade dansmatta och fick tydligen högst poäng av alla de som tävlade :)

Idag fick jag ett mail om att jag vunnit en natts övernattning i bröllopssviten på First Hotel! Vi har ju ändå tänkt att våra långväga gäster ska få boka rum där eftersom det ligger så bra till för vigsellokalen och festlokalen så det känns bara helt perfekt! Och nu ska vi också få bo där...wehooooo!!! Vi ska dit och kolla på rummen och bröllopssviten någon dag framöver.

Snacka om perfekt start på helgen! :)

2 kommentarer:

Emy sa...Best Blogger Tips

Vad kul! Grattis till hotellvinsten. Det är ju helt perfekt ju!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Häftigt! Grattis till vinsterna! Jättekul! kramar Mamsen