fredag, december 31, 2010

Sista dagen på år 2010

Min 600:e bloggpost och sista dagen på år 2010. Grattis bloggen ;)

För första gången i mitt liv (?) ska jag fira nyårsafton i en annan stad. Jag har, så långt jag kan minnas tillbaka, alltid firat nyårsafton i Linköping. Flera nyårsaftnar har varit superlyckade, andra mindre lyckade på grund av för höga förväntningar men jag har ändå alltid sett till att fira med människor som jag tycker om. Så även i år. Jag firar med min älskade fästman/bästa vän, hans mor och far och farmor. Lugnt och skönt och väldigt vuxet ;) Känner jag min blivande svärfar rätt kommer det nog bjudas på både ett och annat drickbart och nyårskalkonen (på fem kilo!) förbereds i detta nu så fest blir det i alla fall! :)

År 2010 kommer att sammanfattas i ett "Årets..."-inlägg som kommer senare.

Gott Nytt År till alla mina läsare!

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Gott Nytt År på Er!
Det låter mysigt med Härnösandsnyår!
Hoppas resan hem går bra i morgon.
Grattis i förskott!
Kram Mamsen o Papsen