måndag, augusti 23, 2010

Värk och hår

Jag har inte kunnat blogga på en vecka på grund av olika orsaker, bland annat fick jag sådan ryggvärk i fredags att jag knappt kunde sitta. Hela helgen förstördes på grund av detta! Missade bland annat The Ark på Linköpings stadsfest :( Nu har jag börjat ta en bra värktablett som mamma rekommenderade (det är hennes kassa rygg jag har ärvt) och det börjar faktiskt bli bättre!

Idag var jag på Brännpunkt och klippte mig. Äntligen försvann mitt tråkiga ser-så-snäll-ut-hår ;) Frisören stylade även mitt hår lite, jag har ju spikrakt hår annars. Är nöjd med resultatet, men jag ska prova en annan salong nästa gång. Har provat många salonger i stan men har fortfarande inte hittat någon som jag vill bli kvar hos och som har rimliga priser (för min tunna studentplånbok). Tips mottages tacksamt!



Före och efter

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Du blev jättesnygg!
Visst är det skönt att fixa håret!
Ha det bra och krya på dig! Kramar Mamsen

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

vilken värktablett? är den snäll mot magen också?