fredag, juli 30, 2010

Storstädning pågår

T och jag hade bestämt att när det regnade nästa gång skulle vi städa arbetsrummet. Tack och lov kom regnet igår (annars skulle väl arbetsrummet aldrig bli städat) ;) Vi slängde en massa "bös" som vi inte har användning av, dammsög flera gånger, kastade ut ännu mer bös och möblerade om. I och med ommöbleringen har jag plats att sitta i arbetsrummet och data! :) Och jag har inrett lite på min sida så att det ska vara trevligt att sitta där.
Idag har jag mest gått igenom alla mina gamla papper. Jag hade osorterade papper från 2006 när jag började på lärarprogrammet!!! Helt galet. Men nu är det mesta insorterat i pärmar märkta med termin, år och kurs så att det ska bli lätt att hitta dem (om jag kommer att behöva dem?). Imorgon ska T och jag åka en sväng till Tornby och köpa en kontorsstol till mig och sen kan höstterminen börja! :)

2 kommentarer:

Beata sa...Best Blogger Tips

När är det ni ska gifta er?

Beata sa...Best Blogger Tips

När är det ni ska gifta er?