onsdag, oktober 08, 2008

Vad blir det idag då?

Pluggade järnet på förmiddagen så jag har haft hela eftermiddagen "ledig". T och jag kom nyss hem från en promenad. Nu halvligger jag i soffan med datorn och en kopp chaité. Har inget bättre för mig än att bloggsurfa. Såklart vill jag också blogga när jag läser alla andras bloggar.

Har haft intressanta MSN-samtal med två av mina vänner senaste veckan *puss på er*. Båda har handlat om det här med att vara singel, hur man träffar någon och såna saker...ja ni vet! Var träffar man "bra killar" liksom? Kan aldrig ge något bra svar, försöker bara peppa dem att njuta av det liv de har nu för någon gång i framtiden kanske de kommer sakna det?!
Och allt handlar inte om karlarna. Visst att det är underbart att ha en pojkvän och sambo som T men jag trivdes mycket bra som singel i min egen lägenhet också. Det är bara olika faser i livet. Just nu trivs jag väldigt bra som sambo och jag hoppas verkligen att mina vänner snart träffar någon som älskar dem lika mycket som jag älskar dem (kanske mer??!!)! Ser fram emot att vara barnvakt...:P

Det kanske låter fånigt men när jag träffade T var jag på rätt plats vid rätt tillfälle det vill säga dansandes på Kårallen.....

0 kommentarer: