söndag, oktober 12, 2008

Nytt sushiställe i stan!

Har ätit sushi till middag två dagar i rad den här helgen.
I fredags köpte jag och Barzo med oss ifrån Wasabi Sushibar. Första gången Barzo åt sushi! Hon var skeptisk i början men jag tror att jag har fått över henne till "den rätta sidan" ;)

I lördags såg jag verkligen inte fram emot att stå och laga mat till mig själv (Tor skulle äta med kören). Tor hade sett att ett nytt sushiställe öppnat i gamla 3-butiken så jag gick dit efter jobbet och det har blivit ett jättefräscht sushiplejs! Köpte med mig 11-bitars hem och avnjöt i hemmets lugna vrå.
Min dagliga dos med sushi och extra soja

3 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Du är utmanad i min blogg!

London baby! sa...Best Blogger Tips

ÅÅHHH GOTT!!!!!

Anonym sa...Best Blogger Tips

vilket ställer är bäst?? =)