tisdag, oktober 28, 2008

Tråkig dag utan Tor

Tor stack på dagstur till Riga i morse och kommer hem sent inatt. Känns konstigt att han är borta nu när vi varit med varandra hela tiden varje dag...

Vaknade med huvudvärk och ont i halsen. Inte roligt alls.
Min dag bestod av läsning, läsning och åter läsning. Har börjat ny kurs och det är bara ett eller två seminarier i veckan så det blir mycket självstudier.

Hann även med att fixa lite åt kören, bland annat skriva in en låt i Sibelius och bestämma låtar inför morgondagens rep. Jag ska hoppa in som dirigent imorrn eftersom May är i Norge, men känner jag mig lika hängig som jag gör nu kommer jag inte orka ta mig till repet. Vill ju vara pigg och kry om jag ska kunna leda tjejerna!

Bäst att ta en Beechams All-in-one-tablett och krypa ner i sängen.

Saknar mitt gos. Och Spanien.

0 kommentarer: