fredag, oktober 17, 2008

Sura tentatanter

Sådär, tentan skriven!
Fast det var nära att jag inte fick skriva på grund av att jag inte anmält mig till tentan. Jag och min nya pluggkompis (som också missat att anmäla sig) kom till tentasalen 40 minuter innan tentan skulle börja. Vi skrev upp oss på listan med oanmälda och hoppades att nån av salarna skulle ha plats för oss. Vi frågade tentatanten hur det såg ut men fick bara sura miner så vi gav upp. 8.35 kom surisarna och sa att det var fullt i alla salar och att vi skulle träffa kursansvariga på institutionen kl.9. Så vi fick vandra iväg.
Kursansvariga och ämnesadministratören tyckte tydligen synd om oss för de hade fixat så att vi fick skriva tentan i ett varsitt rum på institutionen! Sjyrre!!!

Tyvärr gick inte tentan så bra som jag hade hoppats men jag hoppas jag är godkänd... Är anmäld till omtentan nu hur som helst ;)

Wiii...en hel tentagodispåse bara för mig själv! :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hej och hå vad det går!
Hoppas du blir godkänd!!!
Kramizar mamsen

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ja, sämre start på en tentadag får man ju leta efter. Men det gick ju vägen iallafall! Tur att det finns vänliga människor i världen också.