onsdag, augusti 13, 2008

Tid att fördriva

Idag hade vi de sista seminarierna i kursen! Så skönt att vara klar! Det enda som är kvar nu är om Sophia hittar några faktafel i rapporten som ska fixas till, och sen så ska den redigerade versionen in innan nästa fredag. Alltså max en timmes arbete kvar! Så...nu är jag ledig fram tills den 19:e då jag har upprop i spanskan.

Pratade precis med mamma och det blir nog så att jag åker hemhem i helgen och låter T tentaplugga ifred. Jag har så mycket att prata med päronen om!! Eventuellt blir det lite mor-dotter-shopping på lördag för att sedan åka och hämta pappa och åka ut till landet. Underbart! Jag bryr mig faktiskt inte om det regnar, det är skönt att komma hemifrån lite.
Och på tal om att komma hemifrån lite: Tor och jag har bokat in en helg i London i oktober (för att fira Tors födelsedag och hälsa på Bellan om hon har tid) + en helg i Stockholm i november...mest bara för att ;)
Jag ser verkligen fram emot den här hösten!!!

Nöjd och glad jag

0 kommentarer: