onsdag, augusti 27, 2008

Prövotid

Nu har spanskan kommit igång med grammatik, uttal och fonetik.
Jag vet fortfarande inte om det är rätt. Jag menar, jag är verkligen intresserad av spanska och vill verkligen lära mig men när man sitter på lektionen och alla verkar ha bott i ett spansktalande land i många år/har en förälder som är spansktalande/etc. då känns det inte lika kul längre.
Jag kan basics men inte prata som de andra. Har funderingar på att prata med en studievägledare men har svårt att se hur hon ska hjälpa mig komma över denna beslutsångest.
Jag har iaf bestämt mig för att ge spanskan en chans, en prövotid på en månad. Då har jag skrivit Fonetik-tenta och borde ha insett vad jag kan och inte kan.

Men vad gör jag om jag känner att jag inte kan fortsätta med spanskan????

Beslutsångest.

0 kommentarer: