söndag, augusti 10, 2008

Girls just wanna have fun

Det var himla kul att ha Barzo här igår! Jag klarar inte av att bara sitta hemma vid datorn, jag måste få mänsklig kontakt på riktigt. Det är därför jag ser fram emot dessa tre dagar som är kvar på sommarkursen. Få träffa lite folk ;) Fadderierna och alla andra som är engagerade i Nolle-P + en massa utbytesstudenter har ju kommit till universitetet så nu blir det liv igen!

Barzo och jag kollade en massa roliga YouTube-klipp, det allra sötaste och roligaste var ju pandan som nös ;) Nuttesöt! B&B drack även vin, sangria (glömde du den Barzo?), åt fläskfilé med klyftpotatis och vitlökssmör (som jag saknat det i Spanien!!!) och kollade på Juno. Det var en riktigt bra må-bra-film även om den var lite sorglig på slutet.

Ser fram emot denna hösten. Ska ju "bara" läsa 100% och schemat ser ganska lugnt ut. Förhoppningsvis blir det en tripp till London och hälsa på Bellan (och kanske Ingrid också?), playdates med Tor, Hanna och Marcus, TV-spelskvällar med grabbsen och såklart en massa röj på [hg], kravaller, Flamman och NH.

Tre dagar kvar med sommarkursen, som sagt, sen är jag ledig i en vecka innan spanskan drar igång! Hurra!!!

0 kommentarer: