torsdag, augusti 28, 2008

Idag skiter jag i allt

Skulle upp och plugga i morse men vaknade med nästäppa och huvudvärk så låg kvar och drog mig till 9. Skulle ha åkt till skolan och satt upp "Sök Lihtösen"-affischer men Tor tyckte att vi kunde sätta upp affischer tillsammans (han för RAG då) i kväll istället, så jag blev kvar hemma. Bellan mådde dåligt i morse så vi kunde inte träffas idag.
Lyckades iallafall övertala Tor att följa med mig till stan nu i eftermiddag. Ska kolla efter en svart luvtröja i bra kvalitet och gärna med dragkedja. Vi ska göra Lihtösen-hoodiesar!!! :)
Tänkte även kolla H&M's klubbdag, 10% på allt. Behöver snyggbyxor, smink och en tisha. Sen måste jag till bolaget och köpa nåt till lördagens festligheter ;)

Hoppas det soliga vädret håller i sig för då kan jag och Tor ta en kaffe på Espresso House's uteservering.
Bäst att göra mig iordning så vi kommer iväg nångång!

0 kommentarer: