söndag, augusti 24, 2008

Mysig och innehållsrik helg

Har inte haft så mycket att skriva om tidigare men efter en hel vecka (eller är det mer) är det väl dags att uppdatera bloggen.
I veckan hann jag med upprop på spanskan, träffa Hanna och tjöta lite(kommer sakna att plugga med henne), fika med min utbytesstudent Inma och gå en låååångpromenad med Lisa. Tänk vilka underbara människor man omger sig med!!

På fredagen åkte vi med mamma ut till Unön. Mamma och pappa åkte på kräftskiva och T och jag var kvar i stugan. Spelade spel, åt god mat, satt framför brasan, drack vin och hade det bara så mysigt!


Frukost och lunch på Unön på lördagen och sen stressa något för att komma hem i någorlunda tid. Dags för lite fest och konsert, Bellan, jag och Winnerbäck!!! Drack vin och var peppade. Hann tyvärr bara se och höra Sofia Karlssons sista låt. Den rösten är att dö för!! Men vi hann med Miss Li och så kom då Lasse! Bellan och jag stod ganska långt bort från scenen men vi såg jättebra och hade en massa yta att dansa på. Och dansade det gjorde vi!! Vi for runt, skuttade och hade bara galet skoj till alla grymma Lasse-låtar!! Så himla underbart!! :D










Idag var det segt att gå upp men jag fullföljde min plikt i Lihtösen och ställde upp och gycklade för PA-nollan samt att jag gick på Lihtösens årsmöte (efter att ha slappat lite i Annas sköna soffa). God smörgåstårta och jättemysigt att träffa tjejerna i kören igen!!

Sammanfattning av veckan och helgen:
* mina vänner är underbara
* Tor är världens bästa pojkvän
* min familj, mina vänner och Tor gör livet värt att leva

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Jag är avundsjuk. Jag vill oxå se Lasse. Och Sofia och Miss Li. Men man kan väl inte få allt här i världen :) Allt bra med dig? Kram