onsdag, maj 21, 2008

Kom till mig inspiration!

Jag har verkligen inte haft lust med någonting idag. Var ju tvungen att skriva klart seminarieanteckningarna. Och det var ju kul att få LADOK-registreringen med G:t på senaste spanskatentan. Men jag är bara så less!! Jag har två tentor och två litteraturseminarier kvar och hur långt är det till sommarlovet...nej vänta, jag får inget sommarlov för jag ska läsa en sommarkurs! Jaaaaaaaa vad roligt...

Nej usch, jag är bitter bara. Sommarkursen ska bli jättekul och det ska bli så skönt att inte behöva kränga skor. Jag VET att jag är lycklig lottad som har ett extrajobb/sommarjobb att komma tillbaka till men det ska bli grymt kul att få göra nåt annat i sommar. Läsa böcker kan man ju göra i solen ;) Plus att det bara är fyra tjejer som åker till Málaga och inte en hel klass på 30 personer. Ska bli riktigt najs!

Har hittat mitt nya favoritspel på Wii Sports, boxning! Skönt att slå till boxsäckar och sin sparringpartner ;) Få ut lite aggressioner och stress. Agg känner jag verkligen just nu för Motala kommun efter det som mamma berättade om sin framtida arbetssituation. Hon är värd så mycket bättre, det bästa! Hon ska inte behöva ta mer skit...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH....jag är arg.

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ok, nu ska segot svara på lite kommentarer :) Ja visst hade dom otur med vädret på balen men dom verkar ha haft kul ändå. Haha vet inte om jag tycker vi är så lika. Lite kanske. Det klart du får komma och hälsa på i Dalarna sen, det vore jättekul! Den där bikinin har jag oxå kikat på. Sitter den bra? Jag är rädd att jag ser helt platt ut när det inte är nån vaddering i den... Har du tid för nån snabbdejt snart? Vore skoj att hinna ses en snabbis innan jag drar. Har ditt hämglås oxå. Kram

Anonym sa...Best Blogger Tips

Haha badbollar. Blir dom så runda o fasta ska jag genast köpa en ;) Vi har inlämning på måndag, vet ej om vi ska göra nåt efter det. På tisdag jobbar Gunilla så då är jag helt ledig. Onsdag ska vi till Norrköping på em/kvällen tror jag. Tors-fre kan jag på kvällen iaf. Om vi måste sitta i helgen vet jag inte. Veckan därefter är det rätt fullt... Men som sagt tisdag kanske? Då kan vi ju ses när du behöver en paus, ta en fika eller nåt.