söndag, maj 11, 2008

Att vilja och att behöva

När jag får tid vill jag:
  • Lära mig spela gitarr
  • Starta en a capella-grupp och sjunga fulgyckel
  • Fotografera
  • Träffa mina vänner
  • Återuppta pianospelandet
  • Sitta på uteserveringar/i en park med go'a människor och dricka goda drycker
  • Vara mer hos mamma och pappa (hemhemma och i stugan)
  • Träna och komma i form
  • Börja rida och hänga i stallet igen

När jag får tid behöver (måste!) jag:
  • Rensa ur mina garderober och ge bort kläderna till välgörenhet
  • Rensa trädgårdslandet
  • Göra i ordning bokhyllorna i vardagsrummet
  • Städa ur och rensa ur skåpen i lägenheten
  • Städa mitt skrivbord och resten av det kaotiska "arbetsrummet"
  • Träna och komma i form
  • Träffa mina vänner (de kommer glömma bort mig annars och det vill jag inte...)
  • Se till att ta mig tid att göra det jag vill........

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Gömmer aldrig bort dig!Hur ska man kunna glömma en sån underbar vän?Omöjligt!