onsdag, maj 07, 2008

Härlig VFU-dag

Jag har bestämt mig för att inte panika över spanskatentan, jag har ju faktiskt hela dagen imorgon, hela dagen fredag och halva dagen lördag att plugga! Idag får jag njuta av solen :)

Var en mysig dag på VFU:n! Eleverna har äntligen slutat att kalla på mig genom "öh" och "du, kan du komma ett tag" och förstått att även jag har ett namn. En av eleverna gav mig en komplimang, "Vad söt du är idag!". Blev jätteglad! Presentationerna gick bra fast det var som vanligt elever som inte hade gjort det de skulle. De får en sista chans nästa vecka.
På bussen hem läste jag utvärderingen de hade gjort av och om mig. En del jättebra saker som jag verkligen ska tänka på i framtiden men mest var det "Du är bra som du är", "Du är en bra lärare" osv. *skryta* Sen fick jag en "Puss" på en utvärdering också ;)

Jag tror att vädret gör att alla blir mysigare :)

0 kommentarer: