tisdag, april 15, 2008

Mitt så kallade liv

Det har varit fullt ös medvetslös senaste veckan.
Paniköva låtar till Jubileumskonserten, skriva gyckel till Jubileumssittningen, planera VFU-projekt, läsa roman och skriva seminarieanteckningar, göra "vanliga" läxor i Ped.Gram och Written English samt gå på Dömd-kravall. Kravallen var inte så jätterolig. Jag och Tor sprang mest omkring och letade efter varandra och Mora Träsk är bara gamla gubbar i för korta shorts. Det var iofs ganska bra att vi hade "tråkigt" för vi kom hem tidigt och var inte alls bakis på fredagen. Jag hann med allt jag hade planerat, utan att ha alltför ont i huvet ;)

Så kom Dagen D, Lihtösens Jubileumskonsert! Jag kom en halvtimme innan vi skulle samlas och hjälpte konsertgruppen med att packa upp prinsesstårtor. De hade pyntat Forumteatern sååååå fint! :) Så var det genrep med Skägget-grabsen. Gick väl sådär. Jag kan inte sätta fingret på vad som inte kändes bra....men men...."Alla flickor" gick fantastiskt bra!!! Gunnar verkade nöjd :)

Sen var det omklädning, smink och fix som gällde innan vi intog scenen! Konserten flöt på alltför snabbt och extranumret med alla Lihtanter gjorde mig gråtfärdig! Det var så himla härligt att se alla "gamlingar" igen!!!!! *kram till er alla*

Efter konserten var det fördrink och så sittning. Samma sak här, det gick alldeles för fort!!!!! Eftersläpp på NH och som vanligt var Lihtöserna först på dansgolvet :)

Konserten och sittningen blev som avslutning för mig eftersom jag inte kommer vara med mer i kören den här terminen. Men till hösten kommer jag tillbaka....för det har jag lovat :)

Min fina kör :)

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Tack! Det ska bli skoj att flytta ihop :) Skönt att konserten gick bra. Och angående Mora Träsk måste man nog vara ganska full för att inte bli äcklad av lönnfeta gubbar i för små shorts. Som vi var på Sun Trip ungefär ;)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

åå jag var också alldeles blödig, ni var så bra och det var så fint så. saknar er alldeles patetiskt mycket