onsdag, april 16, 2008

Längtar till lite ledigt...

Nu äntligen blev jag klar med de himla seminarieanteckningarna! Skrev som en galning eftersom jag trodde det var 3-4 sidor med enkelt radavstånd men så pratade jag med en kursare och det ska såklart vara 1½ så nu har jag 5½ sida med smarta analyser av Dickens "Hard Times". Imorrn har jag seminarie på morgonen, sen ska jag och Hanna vara duktiga och göra Pedagogical Grammar- övningar som vi inte hunnit med pga. boken. Efter Ped.Gram-seminariet tänker jag skynda mig hem, ställa mig på Olle Orbitrek en halvtimme eller så sen fräscha till mig.
För imorgon ska jag och Bellan ha tjejkväll med middag och drinkar på stan!!! :) Känns som det var evigheter sen vi gjorde det senast..!
På fredag jobbar jag bara på eftermiddagen så det passar finfint med lite tjejsnack och rosa drinkar (Ms J påminde mig...jag drack ingen i lördags!!!*katastrof*) på torsdagkvällen. Nu är bara frågan vad man ska ha på sig?! Min blåa klänning från England kanske? Åååh vill ha nya kläder!!! Hinner ju aldrig gå på stan och shoppa :(

Nu dags att se vad min älskade karl hittar på ;)

Min vackra vän och jag på midsommar'07

0 kommentarer: