söndag, april 29, 2012

Underklänning FTW!

Jag är fortfarande bitter över att mina favoritskjortor och Pippitröja är stulna, men idag har jag dämpat mina negativa känslor med lite shopping. Ett tips till er som inte uppskattar trängsel på stan, gå på stan en söndag! Jättelugnt och skönt!

Jag har ju köpt en och annan klänning senaste tiden och kanske inte känt mig superbekväm med äktenskapskilona som tillkommit, så idag köpte jag en underklänning för att få lite form på bootyn. Och j-lar i min låda, vilken bra investering! Jag har provat den under nästan alla mina klänningar och allt sitter så mycket snyggare! Den håller in och formar så att jag känner mig riktigt hot! :) Jag har kommit igång lite med träningen igen och jag har börjat cykla till jobbet så jag kommer nog komma i form snart, men inte kan det väl skada med lite hjälp på vägen? :)

Underverket ;) 299:- på Lindex

0 kommentarer: