onsdag, maj 02, 2012

Strömavbrott på en solig dag

Vid 14-tiden blev det helt mörkt på hela skolan. Strömavbrott! Som tur var satt jag inte och jobbade på datorn just då, men man hörde spridda svärord eka i korridoren... Jag sitter i ett arbetsrum med flera fönster så jag klarade mig på dagsljuset, men på andra ställen kunde kollegorna inte sitta och jobba. Jag rättade färdigt proven och sen åkte jag hem. Jag hade ju behövt datorn för planering och förberedelse hur som helst.

Cyklade hem i motvinden, men sen fick jag belöningen, kaffe på uteplatsen. Ett fantastiskt sätt att avsluta en arbetsdag! 

2 kommentarer:

Frida sa...Best Blogger Tips

Tack så mkt!! :-)

Braindumps sa...Best Blogger Tips

nice post.I am so grateful for your blog post.I Want more. Thanks for sharing the great blog post.