söndag, maj 06, 2012

Examenshögtid

Jag och H tog ju examen förra året och blev i år inbjudna till Lärarprogrammets examensceremoni. Det blev lite extra festligt eftersom H&M inte längre är Linköpingsbor så vi fick ha dem som gäster hemma hos oss den här helgen!

Ceremonin var fin och det känns skönt att ha fått ett riktigt avslut på lärarstudierna. Jag menar, jag har ju jobbat i lite mer än ett år ;) Vi fick diplom och en fin ros av Lärarprogrammet och så fick jag fina blommor av både H:s och M:s föräldrar. Söta! Efter mingelmaten åkte vi hem till oss och käkade tårta som världens bästa Lisa hade gjort. Youmie! När de äldsta gästerna hade åkt hem, käkade vi middag och drack bubbel och annat gott hela kvällen. Det var så härligt att ha H&M i stan igen, om så bara för något dygn!

 Min och H:s grupp med våra diplom och rosor. Fanfar!

Tårta!

 Min Lärar-ros

De fina blommorna som jag fick

0 kommentarer: