onsdag, december 21, 2011

Sista dagen

Idag rensade jag mitt skrivbord och skrev ut överlämningsdokument till vem-som-nu-ska-ta-över. Dessutom var jag på intervju för den där 45%-tjänsten som jag berättade om tidigare. Det har varit en härlig dag! Alla kollegor har varit så uppmuntrande och peppande och vi har nog aldrig fikat så mycket som idag!

Nu på eftermiddagen/kvällen var vi på julbord med all personal. Jag blev avtackad med en fem-stänglad orkidé! Det hade jag inte väntat mig efter bara ett par månaders jobb ;) All personal fick även en julklapp, valfri bok. Man fick välja mellan flera olika, men jag valde Jonathan Franzen "Frihet" (som jag ändå önskat mig i julklapp).

Nu måste jag packa, vi åker ju norrut imorgon.
Jag ska försöka komma ihåg att blogga norrifrån ;)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hoppas ni får en Härlig Jul i Härnösand. Det blir tomt i Ljungsbro utan er men vi får försöka klara oss ändå! Kramizar Mamsen