onsdag, december 28, 2011

Off we go

Vi har ju knappt hunnit hem förrän vi ska iväg igen. Denna gång till varmare breddgrader, närmare bestämt Hurghada i Egypten. Jag är nervös för att bli magsjuk, för att vi har för mycket bagage, för att hotellet inte alls är så bra som vi hoppas...ja, allt. Jag har suttit och läst på en massa reseforum, men jag blir bara så förvirrad. Vissa älskar Hurghada, andra hatar stället. T och jag har ju varit runt lite så vi anser oss vara luttrade resenärer men jag är mer nervös inför denna resa än vad jag någonsin varit. Kanske för att det är så j-la svårt att packa för vår/sommar-temperaturer mitt i vintern?!

Hotellet vi ska bo på. Bild från Fritidsresor, som vi åker med.

Nu ska jag bara bli frisk från förkylning nummer 1100000000000083. 

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hallå i Egypten!
Hoppas att ni får en härlig semester och bröllopsresa!
Varma kramar från Ljungsbro
Mamsen o papsen