lördag, juni 25, 2011

Welcome to paradise!

Dahlströmssystrarna och Skudebröderna firade midsommarafton tillsammans i år. Vi grillade, åt, drack och spelade TV-spel :) Riktigt najs! Syrran skjutsade hem mig till Ljungsbro så att vi var hemma ungefär vid midnatt. Tack för skjutsen älskade syster!

Syrran åkte hem så jag var helt ensam i villan. Jag brukar kunna skrämma upp mig själv när jag är ensam hemma i lägenheten men i villan blir jag aldrig rädd. Ljungsbro = trygghet. Sov i mammas och pappas säng och drog mig till klockan 10 idag :) Åt frukost med Corren som sällskap. Gick till Ica Brunnby och kollade deras öppettider och sen sprang jag en vända på kanalbanken. Så himla skönt! När jag sprang i Rydsskogen senast fick jag inget flyt i stegen, men på kanalbanken....wow, vilken härlig känsla! Jag satte upp delmål hela vägen: jag ska orka springa bort till bryggan, jag ska orka springa fram till soptunnan, jag ska orka springa fram till trädet osv. Det var kvavt som 17 men närheten till vatten piggar upp. Det är sådana här dagar som jag önskar att jag hade råd med ett hus i Ljungsbro eller i Berg....

I eftermiddag kommer H och J hit. Det ska bli himla mysigt! T får sin svensexa imorgon (han vet om det så det gör inget att jag skriver det här) så jag vill hålla mig borta. Får se om jag stannar kvar här till måndag, det bestämmer jag imorgon. Ska hur som helst bli himla trevligt med lite sällskap och att få visa de underbara omgivningarna!

Tack fina föräldrar för att jag får ta över er villa i helgen :)

0 kommentarer: