tisdag, juni 28, 2011

En vän med en bil...

Åkte hem från Ljungsbro igår kväll, men härligheterna bara fortsätter och fortsätter!

Idag kom min underbara vän Belle och hämtade mig och vi åkte till Vadstena. Irrade runt (lite) efter parkeringsplats (hittade en till slut) eftersom vi inte hade någon parkeringsskiva, och strosade sedan runt i Vadstena stad. Vadstena är en så otroligt mysig sommarstad! Vi tittade in i några affärer, bland annat Blankas port där jag köpte en jättefin klänning som jag tänkte ha till både fest (bröllop kanske?) och vardags, och njöt av atmosfären. Sedan gick vi och hämtade kaffekorgen och satte oss och fikade på gräset precis vid vattnet. Belle hade bakat morotstårta, tagit med brieost och kex, kaffe och körsbär. Supermysigt! Det blev svettigt att sitta där på filten så vi packade ihop och åkte till Vätterviksbadet och där spenderade vi några timmar med solande, badande (badpremiär för mig) och en massa prat!


The klänning, Asta Drapy Tunic, fast jag har den i Silver Gray. Älskar'n!

En helt perfekt dag! Tack för allt min älskade vän! :)

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Tack själv älskade vän! En alldeles perfekt och underbar dag!!! Ha en toppenresa nu så hörs vi när du kommer hem! PUSS