tisdag, juni 07, 2011

Jobbsök och sådant

Jag vet ju inte om jag får vara kvar på samma skola som jag är nu till hösten så jag har börjat titta lite efter tjänster, men inte velat ta tag i det på riktigt. När jag gick hem från skolan idag (gick tidigt eftersom jag inte har så mycket kvar att göra) så hade jag ett missat samtal och ett meddelande på telefonen. Det var en dam från Medborgarskolan som hade sett mitt CV på Arbetsförmedlingen och undrade om jag var intresserad av att jobba där! Jag har alltså inte sökt dit utan arbetsgivaren hittade mig. Nästan så att jag känner mig headhuntad ;) Så fort jag får besked från rektorn på den skola jag är nu, ska jag meddela om jag vill jobba på MB eller ej...det är tyvärr inte heltid men hon trodde att det kunde lösas ändå :)

Snacka om självförtroende-boost att arbetsgivaren sökt upp lilla mig! Det här kan jag leva på hela sommaren :)

3 kommentarer:

London baby! sa...Best Blogger Tips

Jag är inte förvånad, du är ju grym!!

Frida sa...Best Blogger Tips

Hehe, joo men jag är ju ett kontrollfreak.
Ju mer vi får gjort nu desto bättre dessutom. Snart är det ju semestertider och då vill man inte sitta inne vid datorn.

Vårat sista datum för att osa är ju förbi så när som efter det kan man ju börja. :-)

Frida sa...Best Blogger Tips

Hehe, vad roligt! :-)