torsdag, juni 16, 2011

Överraskad igen!

Idag kom en av mina närmaste vänner, Miss C, hit. Hon kunde tyvärr inte vara med på möhippan men vi har umgåtts hela eftermiddagen, ätit gott och druckit vin, så det kändes nästan som möhippan all over again ;)
Fick en jättefin present av henne också. En stoooor härlig rosa necessär med en massa goodies inuti:  skrubbvantar, nagelfilar, aloe vera ögonmask, scrubpuff, ögonfransböjare, läppglans, body scrub, fickspegel med belysning, pincett, ansiktsmask och vaxremsor (de jag brukar använda) + ett jättefint kort! Helt galet! Jag ska ha SPA-kväll innan jag åker till Kreta. Necessären kommer att få följa med dit! Istället för att ha tre eller fyra necessärer kommer jag att få plats med ALLT i denna :)

Den ser mer röd ut på detta kort men den är rosa

Fullpackad (den här färgen stämmer bättre)!

Jag tror att en viss T blir glad över att jag inte kommer att ha med en massa necessärer också...;) Tack vännen! :)

0 kommentarer: