onsdag, mars 30, 2011

Sommartid = trött-tid

I söndags ställde vi fram klockorna och "förlorade" en timme. Jag tror att sommartiden bidragit till att jag är så himla trött. Jag känner mig inte utvilad på morgnarna när jag går upp och på kvällarna sitter jag och halvslumrar i soffan. Inte så himla roligt sällskap alltså ;)
Jag har iaf orkat ta mig ut på vikariat. Det har varit några timmar om dagen och det har passat mig ganska bra, särskilt eftersom jag fått en "ny" förkylning som satt sig på halsen. Tar värk- och - halstabletter varje dag för att orka prata inför eleverna.

Det tråkigaste med förkylningen är att jag inte kan träna som jag vill. Jag kom igång ganska bra med mitt träningsschema som innehöll konditionsträning med Orbitreken och Zumba, styrketräning med gummiband och hantlar och vardagsmotion med promenader, men jag har inte haft ork att träna senaste dagarna. Jag har ju cyklat till vikariaten iaf, så lite vardagsmotion har jag fått. Nu får det räcka med förkylningar! Jag vill ju träna...

1 kommentarer:

Hannah sa...Best Blogger Tips

Ju mer du tänker att du inte vill vara desto längre kommer du vara sjuk.. :P