måndag, september 13, 2010

Val om val

Usch vad dålig jag är på att blogga. Har ingen ork när jag sitter vid datorn flera timmar om dagen för att hitta uppsatser, litteratur och uppsatsämnen + läser en massa kurslitteratur till en kurs som jag redan är trött på. Är fortfarande inte helt säker på vad vi ska göra tills när men jag gör det lilla jag vet att jag ska göra och så får allt lösa sig sen. Orkar inte kontakta kåren och tjafsa. Det är min sista termin på Lärarprogrammet och jag vill bara bli klar och börja jobba!

Men men...idag gick jag och T för förtidsröstade och det kändes mycket bra. Jag tänker dock inte avslöja vad jag röstade på, hur jag tänker och vad min inställning till politik är. Det är ju också ett val. T och jag har diskuterat en hel massa fram tills idag och kollat på diverse debatt-och-valprogram så jag tycker nog att jag gjorde ett genomtänkt val i alla fall. Blir spännande att se hur valresultatet blir! 

2 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Kämpa på med studierna! Snart får du ut och använda dina kunskaper..men jag vet hur jobbet det är med den där sista j*akla terminen:)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Bra att du röstat! Vi gjorde det igår :)